№ 21 (2018)
Статті

ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАТИВНИХ ДІЙ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 2 К ЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ «ONCE UPON A BOOK»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

В. Редько
Біографія
В. Ніколаєнко
Біографія
О. Кодалашвілі
Біографія
А. Козлова
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • англійська мова,
  • шкільний підручник,
  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • вправи і завдання

Як цитувати

Редько, В., Ніколаєнко, В., Кодалашвілі, О., & Козлова, А. (2018). ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ КОМУНІКАТИВНИХ ДІЙ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ 2 К ЛАСУ ЗА ПІДРУЧНИКОМ «ONCE UPON A BOOK»: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми сучасного підручника, (21), 372–388. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-372-388

Анотація

У статті автори розглядають дидактичні та методичні підходи до організації компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи. Їхні погляди ґрунтуються на сучасних тенденціях розвитку шкільної іншомовної освіти, враховують вікові особливості учнів 1–4 класів та їхні потенційні можливості. Автори висловлюють власну точку зору на питання компетентнісного підходу до навчання іншомовного спілкування, характеризують сутність поняття «компетентна особистість учня у сфері навчання іноземної мови». За результатами аналізу змісту сучасної шкільної іншомовної освіти та здійснених емпіричних досліджень визначено та схарактеризовано навчальні дії, котрі мають виконувати учні під час оволодіння іншомовною комунікативною компетентністю. Визначено й описано систему вправ і завдань, які здатні забезпечити компетентнісно орієнтоване навчання іншомовного спілкування учнів молодшого шкільного віку. Схарактеризовано теоретико-методичні підходи до їх добору. Запропоновані вправи і завдання відповідають цілям навчання, окреслених відповідною навчальною програмою; їх типи, види і форми виконання узгоджуються з психофізіологічними особливостями учнів та їхніми потенційними можливостями; вони зорієнтовані на сучасні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти; адаптовані до основних ідей Концепції Нової української школи. Ключові теоретико-методичні положення, висловлені авторами, проілюстровано фрагментами із змісту сконструйованого ними підручника з англійської мови для учнів 2 класу «ONCE UPON A BOOK».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.