№ 21 (2018)
Статті

УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З АНАЛІТИЧНОЇ ХІМІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ МОЖЛИВОСТЕЙ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

О. Чхало
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • аналітична хімія,
  • фармакологія,
  • змішане навчання,
  • електронні освітні ресурси,
  • модель освітнього процесу

Як цитувати

Чхало, О. (2018). УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З АНАЛІТИЧНОЇ ХІМІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ МОЖЛИВОСТЕЙ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми сучасного підручника, (21), 423–431. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-423-431

Анотація

У статті розглянуто проблему удосконалення навчального процесу аналітичної хімії шляхом доповнення друкованих навчальних посібників мультимедійними, довідковими та іншими матеріалами, розміщеними у мережі Інтернет, для самостійного використання студентами фармацевтичного факультету. Важливою перевагою освітнього процесу, організованого за запропонованою моделлю, є наявність для студентів вибору видів навчальної діяльності та моделей об’єктів вивчення, які найкраще відповідають їхнім індивідуальним особливостям. Елементом новизни запропонованої моделі є можливість простого застосування у освітньому процесі концепцій «Принеси свій власний пристрій» та «Змішане навчання». Показано, що зазначена модифікація моделі освітнього процесу суттєво покращує його результати.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.