УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З АНАЛІТИЧНОЇ ХІМІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ МОЖЛИВОСТЕЙ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Опубліковано 30.12.2018
Ключові слова
- аналітична хімія,
- фармакологія,
- змішане навчання,
- електронні освітні ресурси,
- модель освітнього процесу
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто проблему удосконалення навчального процесу аналітичної хімії шляхом доповнення друкованих навчальних посібників мультимедійними, довідковими та іншими матеріалами, розміщеними у мережі Інтернет, для самостійного використання студентами фармацевтичного факультету. Важливою перевагою освітнього процесу, організованого за запропонованою моделлю, є наявність для студентів вибору видів навчальної діяльності та моделей об’єктів вивчення, які найкраще відповідають їхнім індивідуальним особливостям. Елементом новизни запропонованої моделі є можливість простого застосування у освітньому процесі концепцій «Принеси свій власний пристрій» та «Змішане навчання». Показано, що зазначена модифікація моделі освітнього процесу суттєво покращує його результати.