№ 20 (2018)
Статті

АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ І ПІДРУЧНИКІВ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ КІПР

Н. Ю. Воєвутко
Про автора

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • антидискримінаційна освітня політика,
  • критерії антидискимінаційної експертизи,
  • експертиза підручників,
  • Республіка Кіпр

Як цитувати

Воєвутко, Н. Ю. (2018). АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ І ПІДРУЧНИКІВ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ КІПР. Проблеми сучасного підручника, (20), 44–54. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/209

Анотація

У статті висвітлено досвід Республіки Кіпр з антидискримінаційної експертизи змісту освітніх програм, на основі яких створюються підручники. З’ясовано, що експертиза здійснюється в таких аспектах, як культура і стать, за такими критеріями: ди- дактична та педагогічна доцільність, зміст, мова, структура, естетичність, ілюстративний матеріал. Виокремлено ознаки несексистського навчального матеріалу підручників. Наведено критерії виявлення несексистського та антисексистського навчального матеріалу шкільних підручників, що застосовують у кіпрському освітньому середовищі.