Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- антидискримінаційна освітня політика,
- критерії антидискимінаційної експертизи,
- експертиза підручників,
- Республіка Кіпр
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено досвід Республіки Кіпр з антидискримінаційної експертизи змісту освітніх програм, на основі яких створюються підручники. З’ясовано, що експертиза здійснюється в таких аспектах, як культура і стать, за такими критеріями: ди- дактична та педагогічна доцільність, зміст, мова, структура, естетичність, ілюстративний матеріал. Виокремлено ознаки несексистського навчального матеріалу підручників. Наведено критерії виявлення несексистського та антисексистського навчального матеріалу шкільних підручників, що застосовують у кіпрському освітньому середовищі.