МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ НОВОГО ПОКОЛІННЯ З НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «БІОЛОГІЯ» О. В. Борщєвская 17-25 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТ НІЙ ШКОЛІ (МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ) В. П. Булгаков, М. О. Баштова 25-35 PDF
СИСТЕМА НАВЧАННЯ БІЛОРУСЬКОЇ ОРФОГРАФІЇ У ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКИ З РОЗВИТОМ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ УЧНІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ З БІЛОРУСЬКОЇ МОВИ (5 КЛАС ) Г. М. Валочка, В. У. Зелянко 36-43 PDF
АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ОСВІТНІХ ПРОГРАМ І ПІДРУЧНИКІВ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ КІПР Н. Ю. Воєвутко 44-54 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА «ДОПРИЗОВНА ПІДГОТОВКА» ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И С. Н. Гамолко 55-61 PDF
ПІДРУЧНИК ЯК ОСНОВА МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ГІМНАЗІЇ М. В. Головко 62-74 PDF
ПІДРУЧНИК ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ГІМНАЗІЇ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ У ФОРМІ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ С. Г. Головко, С. О. Науменко 74-92 PDF
ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДОЛОГІЇ ДИСЕРТАЦІЙНОЇ РОБОТИ» ДЛЯ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В ГАЛУЗІ ОСВІТ И Л. М. Калініна, М. М. Малюга 126-145 PDF
ПРИНЦИПИ ДОБОРУ ТА ФУНКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ АСПЕКТ А. І. Козлова 156-166 PDF
ЗАСОБИ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ Н. В. Кононец, М. В. Гриньова 166-179 PDF
КОНСТРУЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ РІЗНИХ КАТЕГОРІЙ НАСЕЛЕННЯ О. О. Коротун, В. А. Лашкул, О. В. Буханова, О. В. Тверезовська 180-194 PDF
ДИДАКТИЧНІ ІДЕЇ ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ С. Х. ЧАВДАРОВА А. Ю. Кузьменко 204-211 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ АКТУАЛЬНИХ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА МАТЕМАТИКИ XI КЛАСУ ДЛЯ УЧНІВ З І НТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ Т. В. Лисовская, М. Е. Скивицкая 212-222 PDF
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБЛЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И С. О. Манілкіна 222-230 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ХВИЛЬОВИХ ЯВИЩ У ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ 9-ГО КЛАСУ ГІМНАЗІЇ Ю. С. Мельник 231-238 PDF
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ ДЛЯ КЛАСІ В З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ПРЕДМЕТА (8 КЛАС) В. М. Могорита 239-249 PDF
ОСНОВНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ЕКОНОМІКИ О. Ф. Надтока, В. О. Надтока 250-260 PDF
КОРИГУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ГІМНАЗІЇ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ Л. В. Непорожня 272-280 PDF
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРА О. М. Онаць 287-297 PDF
ДИДАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КРАЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ О. С. Пасічник 297-310 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКАХ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ О. Н. Пирютко, О. А. Терешко 311-316 PDF
СУТНІСТЬ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАСАДАХ Т. К. Полонська 317-327 PDF
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ О. І. Пометун, Н. М. Гупан 327-338 PDF
ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И Д. О. Пузіков 339-350 PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ В С УЧАСНОМУ ПІДРУЧНИКУ « РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ » ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ Е. В. Рахманова 350-360 PDF
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В. Г. Редько 360-372 PDF
НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ — КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ПІДРУЧНИКИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЗМІСТУ І СТРУКТУРИ ПІДРУЧНИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 1 КЛАСУ «MyPal» В. Г. Редько, В. В. Ніколаєнко, О. Б. Кодалашвілі, А. І. Козлова 372-385 PDF
ПРЕДМЕТНИЙ ДИСКУРС РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТ И І. М. Рябуха 386-397 PDF
КОНЦЕПЦІЯ ЄДИНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «БІЛОРУСЬКА МОВА» ДЛЯ 3 КЛАСУ УСТАНОВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З БІЛОРУСЬКОЮ ТА РОСІЙСЬКОЮ МОВАМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ О. І. Свириденко 398-405 PDF
ЧИТАНКИ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ О. О. Свйонтик 406-415 PDF
ПІДРУЧНИК «ТУРИСТИЧНЕ КРАЇНОЗНАВСТВО» ЯК ЗАСІБ КРОСКУЛЬТУРНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ В. І. Сідоров 416-425 PDF
ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ Л. А. Силкович 426-435 PDF
НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСНОВНИХ СКЛАДНИКІВ ЗМІСТ У ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНОМУ ЛІЦЕЇ А. М. Тарара, І. А. Сушко 436-446 PDF
ЗАСТОСУВАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Вікторова, С. М. Гаріна 447-461 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДОБОРУ ЗМІСТУ І ПОБУДОВИ МЕТОДИЧНОГО АПАРАТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІСТОРІЇ БІЛОРУСІ ДЛЯ 6-ГО КЛАСУ С. М. Темушев 462-472 PDF
ПРОЕКТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОПОРНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ В ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ КЕРІВНИКА М. О. Топузов 473-485 PDF
Урахування впливу когнітивних процесів у компетентнісному навчанні географії О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна 485-495 PDF
ПІДРУЧНИК З ГЕОГРАФІЇ ЯК СКЛАДНИК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И І. В. Удовиченко 495-503 PDF
ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПІДРУЧНИКАХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ Л. М. Удовиченко 504-514 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПОСІБНИКУ З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ I СТУПЕНЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ М. А. Урбан, Г. Л. Муравьова 515-525 PDF
СУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ, ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ О. С. Хруль 526-535 PDF
ЛІТЕРАТУРНІ МЕДІАПРОЕКТИ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ НМК І ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО ЧИТАЧА И. Л. Шевлякова-Борзенко, Г. М. Юстинская 536-545 PDF
ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ Т. О. Яценко 551-559 PDF