№ 27 (2021)
Статті

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Олена Соцька
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Біографія
Ірина Непомняща
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Біографія

Опубліковано 24.12.2021

Ключові слова

  • психолого-­педагогічний супровід,
  • дошкільна освіта,
  • професійно-­методична спрямованість,
  • підручник

Як цитувати

Соцька, О., & Непомняща, І. (2021). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (27), 257–263. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-27-257-263

Анотація

У статті відзначено, що зміна цілей та цінностей освіти тягне за собою зміни не тільки характеру освітнього процесу, а й позиції та ролі майбутнього педагога дошкільної освіти у цьому процесі. Це передбачає зміну структури, змісту, стилю педагогічної діяльності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Відзначено особливості психолого-­педагогічного супроводу формування професійно-­методичної спрямованості майбутніх фахівців дошкільної освіти. Виокремлено основні проблеми, які стоять перед майбутніми фахівцями дошкільної освіти. Доведено, що в сучасних умовах потрібна інша організація освітнього процесу: створення умов вибору предметів та курсів, модульна організація навчання, варіативні освітні та навчальні програми, різноманітність видів та форм самостійної роботи, вибір навчальної літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Бех, І. Д. (2003). Виховання особистості: навч.-метод. посібник: У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-­технологічні засади. Київ: Либідь.
  2. Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти. Київ: Атіка.
  3. Вембер, В.П. (2006). Навчально-­методичні вимоги до електронного підручника. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Комп’ютерно-­орієнтовані системи навчання. 4 (11). 50‒56. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6056/1/V_Vember_NPU_2006_IS.pdf
  4. Ломаковська, А. В. (2006). Інформаційно-­комунікаційні технології — нова якість навчання та послуг: практико зорієнтоване дослідження. Київ: Інком.
  5. Семиченко, В. А., Заслуженюк, В. С. (2001). Психологічна структура педагогічної діяльності. Ч. 2. Київ: ВПЦ «Київський університет».
  6. Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti: navch.-metod. posibnyk: U2 kn. Kn. 1. Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-­tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid (іn Ukrainian).
  7. Bykov, V. Yu. (2008). Modeli orhanizatsiinykh system vidkrytoi osvity. Kyiv: Atika (іn Ukrainian).
  8. Vember, V.P. (2006). Navchalno-­metodychni vymohy do elektronnoho pidruchnyka. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Kompiuterno-­oriientovani systemy navchannia. 4 (11). 50‒56. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6056/1/V_Vember_NPU_2006_IS.pdf (іn Ukrainian).
  9. Lomakovska, A. V. (2006). Informatsiino-­komunikatsiini tekhnolohii — nova yakist navchannia ta posluh: praktyko zoriientovane doslidzhennia. Kyiv: Inkom (іn Ukrainian).
  10. Semychenko, V. A., Zasluzheniuk, V. S. (2001). Psykholohichna struktura pedahohichnoi diialnosti. Ch. 2. Kyiv: VPTs «Kyivskyi universytet» (іn Ukrainian).