ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 24.12.2021
Ключові слова
- психолого-педагогічний супровід,
- дошкільна освіта,
- професійно-методична спрямованість,
- підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті відзначено, що зміна цілей та цінностей освіти тягне за собою зміни не тільки характеру освітнього процесу, а й позиції та ролі майбутнього педагога дошкільної освіти у цьому процесі. Це передбачає зміну структури, змісту, стилю педагогічної діяльності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Відзначено особливості психолого-педагогічного супроводу формування професійно-методичної спрямованості майбутніх фахівців дошкільної освіти. Виокремлено основні проблеми, які стоять перед майбутніми фахівцями дошкільної освіти. Доведено, що в сучасних умовах потрібна інша організація освітнього процесу: створення умов вибору предметів та курсів, модульна організація навчання, варіативні освітні та навчальні програми, різноманітність видів та форм самостійної роботи, вибір навчальної літератури.
Завантаження
Посилання
- Бех, І. Д. (2003). Виховання особистості: навч.-метод. посібник: У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. Київ: Либідь.
- Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти. Київ: Атіка.
- Вембер, В.П. (2006). Навчально-методичні вимоги до електронного підручника. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. 4 (11). 50‒56. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6056/1/V_Vember_NPU_2006_IS.pdf
- Ломаковська, А. В. (2006). Інформаційно-комунікаційні технології — нова якість навчання та послуг: практико зорієнтоване дослідження. Київ: Інком.
- Семиченко, В. А., Заслуженюк, В. С. (2001). Психологічна структура педагогічної діяльності. Ч. 2. Київ: ВПЦ «Київський університет».
- Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti: navch.-metod. posibnyk: U2 kn. Kn. 1. Osobystisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. Kyiv: Lybid (іn Ukrainian).
- Bykov, V. Yu. (2008). Modeli orhanizatsiinykh system vidkrytoi osvity. Kyiv: Atika (іn Ukrainian).
- Vember, V.P. (2006). Navchalno-metodychni vymohy do elektronnoho pidruchnyka. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia. 4 (11). 50‒56. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/6056/1/V_Vember_NPU_2006_IS.pdf (іn Ukrainian).
- Lomakovska, A. V. (2006). Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii — nova yakist navchannia ta posluh: praktyko zoriientovane doslidzhennia. Kyiv: Inkom (іn Ukrainian).
- Semychenko, V. A., Zasluzheniuk, V. S. (2001). Psykholohichna struktura pedahohichnoi diialnosti. Ch. 2. Kyiv: VPTs «Kyivskyi universytet» (іn Ukrainian).