№ 20 (2018)
Статті

ПРОБЛЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ПІДРУЧНИКІВ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ

О. В. Николюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • цифровий підручник,
  • електронний підручник (е-підручник),
  • Республіка Корея (РК)

Як цитувати

Николюк, О. В. . (2018). ПРОБЛЕМА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ПІДРУЧНИКІВ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ. Проблеми сучасного підручника, (20), 280–287. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/230

Анотація

Статтю присвячено проблемі впровадження цифрових підручників у навчальний процес, яка набула особливого значення в контексті розбудови інформаційного суспільства. Значні досягнення у вирішенні цієї проблеми має освітня система Республіки Корея. Автор аналізує деякі умови й закономірності, за яких застосування цифрових підручників дає позитивні результати. Автор доходить висновку, що виявлені в процесі дослідження здобутки та шляхи подолання проблем освіти Республіки Корея будуть корисними для творчого використання у вирішенні аналогічних питань в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.