Статті
РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКАХ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- навчальний посібник,
- практико-орієнтовані задачі,
- предметні та мета предметні компетенції
Як цитувати
Пирютко, О. Н., & Терешко, О. А. . (2018). РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ В НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКАХ ДЛЯ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (20), 311–316. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/234
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто роль і функції посібників з математики у зв’язку з модернізацією шкільної освіти в республіці Білорусь. Навчальні посібники представлено як елементи методичної системи, що спрямована на результативність реорганізації, яка проводиться в шкільній математичній освіті.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.