№ 20 (2018)
Статті

ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И

Д. О. Пузіков
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • електронний посібник,
  • функції електронного посібника,
  • прогнозування розвитку загальної середньої освіти,
  • суб’єкти освітньої діяльності,
  • підготовка суб’єктів освітньої діяльності

Як цитувати

Пузіков, Д. О. . (2018). ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТ И. Проблеми сучасного підручника, (20), 339–350. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/237

Анотація

У статті здійснено обґрунтування електронного посібника як засобу підготовки суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Розкрито структуру готовності суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Стисло описано компоненти готовності педагогічних працівників до означеної діяльності: мотиваційний, когнітивний, операційний. Розкрито структуру електронного посібника (текстові й позатекстові (медіа) матеріали) та його зміст, виділено основні тематичні блоки, засвоєння яких є необхідним для підготовки суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Обґрунтовано, що оптимальною формою презентації посібника є веб-сайт (веб-портал). Виділено та обґрунтовано основні функції електронного посібника з підготовки суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти: інформаційну, комунікативну, організаційну, координувальну, систематизувальну, виховну, розвивальну, мотиваційну, самоосвітню, закріплення, самоконтролю, функції диференціації та індивідуалізації підготовки суб’єктів освітньої діяльності. Означені функції електронного посібника є взаємопов’язаними.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.