№ 20 (2018)
Статті

ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Л. А. Силкович
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • навчально-методичний комплекс,
  • міжкультурна освіта,
  • варіативність англійської мови,
  • міжкультурна комунікативна компетенція,
  • плюрікультурні проблемні завдання

Як цитувати

Силкович, Л. А. . (2018). ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Проблеми сучасного підручника, (20), 426–435. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/246

Анотація

У статті в світлі сучасних тенденцій в області мовної освіти розглянуто вимоги до побудови навчально-методичного комплексу з англійської мови як засобу глобальної міжкультурної комунікації для студентів лінгвістичних спеціальностей. Особливо наголошено на ключовый ролы НМК у відображенні особистісно орієнтованого, комунікативно-когнітивного та компетентнісного підходів у їх єдності до навчання англійської мови. Обґрунтовано вимоги до відбору текстового матеріалу, характеру завдань відповідно до спрямованості описуваного НМК на формування міжкультурної комунікативної компетенції студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.