№ 19 (2017)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК У КОНТЕКСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

О. В. Барановська
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • підручник,
  • інтеграція навчання,
  • міжпредметні зв‘язки,
  • профільне навчання,
  • старша школа

Як цитувати

Барановська, О. В. . (2017). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК У КОНТЕКСТІ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ. Проблеми сучасного підручника, (19), 5–13. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/261

Анотація

У статті розглянуто сучасні підходи до впровадження міжпредметної інтеграції у старшій школі. Зачіпаються питання модернізації сучасного підручника, зокрема його адаптація до вимог профільного навчання. Проаналізовано вимоги до інтегрованого підручника, який стає необхідним у зв‘язку із впровадженням інтегрованих курсів у старшій профільній школі. У статті також аналізується зарубіжний досвід, досвід радянського та пострадянського періоду та напрацювання українських дидактів з питання профілізації української школи, міжпредметної інтеграції. Наведено основні визначення ключових понять: профільна школа, інтеграція навчання, міжпредметні зв‘язки. Представлено розроблені автором дидактичні умови реалізації інтегративного підходу в умовах профільного навчання за єдності інваріантної та варіативної складових.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.