Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- підручник,
- інтеграція навчання,
- міжпредметні зв‘язки,
- профільне навчання,
- старша школа
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто сучасні підходи до впровадження міжпредметної інтеграції у старшій школі. Зачіпаються питання модернізації сучасного підручника, зокрема його адаптація до вимог профільного навчання. Проаналізовано вимоги до інтегрованого підручника, який стає необхідним у зв‘язку із впровадженням інтегрованих курсів у старшій профільній школі. У статті також аналізується зарубіжний досвід, досвід радянського та пострадянського періоду та напрацювання українських дидактів з питання профілізації української школи, міжпредметної інтеграції. Наведено основні визначення ключових понять: профільна школа, інтеграція навчання, міжпредметні зв‘язки. Представлено розроблені автором дидактичні умови реалізації інтегративного підходу в умовах профільного навчання за єдності інваріантної та варіативної складових.