СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК АЛГЕБРИ – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- фінансова грамотність,
- задачі фінансового змісту,
- формування фінансової грамотності;,
- програма для базової загальної середньої освіти,
- підручник з алгебри
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено сучасні підходи до визначення поняття «фінансова грамотність» у науковій літературі; обґрунтовано актуальність проблеми формування фінансової грамотності населення України, зокрема дітей шкільного віку; розглянуто оновлену програму для базової загальної середньої освіти у контексті етапності формування фінансової грамотності учнів у процесі навчання математики через інтегрування наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у шкільний курс математики; окреслено поділ задач фінансового змісту за змістовими лініями, а також проаналізовано чинні підручники з алгебри 8–9 класів на наявність задач, що формують фінансову грамотність підростаючого покоління.