№ 19 (2017)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК АЛГЕБРИ – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Н. І. Василюк
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • фінансова грамотність,
  • задачі фінансового змісту,
  • формування фінансової грамотності;,
  • програма для базової загальної середньої освіти,
  • підручник з алгебри

Як цитувати

Василюк, Н. І. . (2017). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК АЛГЕБРИ – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 28–38. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/265

Анотація

У статті висвітлено сучасні підходи до визначення поняття «фінансова грамотність» у науковій літературі; обґрунтовано актуальність проблеми формування фінансової грамотності населення України, зокрема дітей шкільного віку; розглянуто оновлену програму для базової загальної середньої освіти у контексті етапності формування фінансової грамотності учнів у процесі навчання математики через інтегрування наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у шкільний курс математики; окреслено поділ задач фінансового змісту за змістовими лініями, а також проаналізовано чинні підручники з алгебри 8–9 класів на наявність задач, що формують фінансову грамотність підростаючого покоління.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.