№ 19 (2017)
Статті

ПІДРУЧНИК ЯК ПРОВІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ

М.В. Головко
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • джерельна база історії вітчизняної дидактики фізики,
  • історіографія підручника фізики,
  • культурологічний підхід

Як цитувати

Головко, М. . (2017). ПІДРУЧНИК ЯК ПРОВІДНИЙ ЕЛЕМЕНТ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ІСТОРІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ДИДАКТИКИ ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 79–92. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/270

Анотація

У статті висвітлюється проблема формування джерельної бази історії вітчизняної дидактики фізики як важливої умови здійснення історико-методичних досліджень. Обґрунтовується положення про те, що підручник є її провідним елементом, який репрезентує не лише підходи щодо структури та змісту курсу фізики, а й методичні системи його реалізації. Підручник фізики розглядається з позицій культурологічного підходу як джерело-продукт науково-освітньої діяльності на певному етапі розвитку освітньої системи та методичної думки. Наголошується на тому, що підручник фізики як педагогічне явище та соціокультурний феномен виходить за межі традиційного його позиціонування як засобу навчання. Введено в науковий оббіг теорії та методики навчання фізики підручники-джерела, що не були вивченні та описані в історіографії окресленої проблеми. Уточнено періодизацію історії вітчизняного підручника фізики. Узагальнено та систематизовано результати підручникотворення на визначених етапах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.