Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- інтегрований курс,
- концепція підручника,
- фізика й астрономія
Як цитувати
Засєкіна, Т. М. . (2017). КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ Й АСТРОНОМІЇ. Проблеми сучасного підручника, (19), 112–119. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/273
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто принципи інтеграції, дидактичні підходи формування змісту для інтегрованого предмету «Фізика й астрономія» та концептуальні засади його реалізації у підручниках профільного рівня для 10 і 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.