№ 19 (2017)
Статті

КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ Й АСТРОНОМІЇ

Т. М. Засєкіна
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • інтегрований курс,
  • концепція підручника,
  • фізика й астрономія

Як цитувати

Засєкіна, Т. М. . (2017). КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ Й АСТРОНОМІЇ. Проблеми сучасного підручника, (19), 112–119. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/273

Анотація

У статті розглянуто принципи інтеграції, дидактичні підходи формування змісту для інтегрованого предмету «Фізика й астрономія» та концептуальні засади його реалізації у підручниках профільного рівня для 10 і 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.