Статті
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- особистість,
- критичне мислення,
- особистісний розвиток
Як цитувати
Ковчин, Н. А. . (2017). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 137–144. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/275
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано психолого-педагогічні підходи до створення підручника для основної та старшої школи як засіб особистісного розвитку учнів підліткового віку. Визначено основні вікові та психологічні особливості учнів, обґрунтовано необхідність їх врахування у процесі структурування змісту підручників. Уточнено значення психоемоційної та вольової сфери у процесі навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.