№ 19 (2017)
Статті

СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ

Н. А. Ковчин
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • особистість,
  • критичне мислення,
  • особистісний розвиток

Як цитувати

Ковчин, Н. А. . (2017). СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 137–144. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/275

Анотація

У статті обґрунтовано психолого-педагогічні підходи до створення підручника для основної та старшої школи як засіб особистісного розвитку учнів підліткового віку. Визначено основні вікові та психологічні особливості учнів, обґрунтовано необхідність їх врахування у процесі структурування змісту підручників. Уточнено значення психоемоційної та вольової сфери у процесі навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.