ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТОВНОГО НАПОВНЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ФІЗИКИ ДЛЯ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ (ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД)
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- інтегрований підхід,
- фізика,
- методика навчання,
- навчальний посібник,
- STEM-освіта
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема інтегрованого підходу та добору навчального матеріалу до змісту навчальних посібників з фізики для вищих навчальних закладів технічного профілю з урахуванням тенденцій розвитку STEM-освіти. Виокремлено міжпредметні зв‘язки фізики з предметами професійного спрямування. Акцентовано увагу на основних принципах добору навчального матеріалу до посібників в умовах запровадження STEM-освіти в навчальний процес з фізики у вищих технічних навчальних закладах. Перспективи подальших досліджень полягають в розробці методики навчання фізики на засадах інтегрованого підходу в контексті впровадження STEM-освіти у ВНЗ технічного профілю.