№ 19 (2017)
Статті

ОРГАНІЗЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАСАДАХ МЕРЕЖЕВОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

В.В. Мелешко
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • мережева взаємодія,
  • освітній процес,
  • освітній округ,
  • модель мережевої організації профільного навчання,
  • мережева структура,
  • профільне навчання,
  • форми організації профільного навчання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мелешко, В. . (2017). ОРГАНІЗЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАСАДАХ МЕРЕЖЕВОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 175–184. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/280

Анотація

У статті висвітлено теоретичні та практичні аспекти впровадження ідей мережевої взаємодії як інновації, що трансформується у педагогічну практику освітніх закладів сільської місцевості. Автором здійснено аналіз наукових досліджень у контексті зазначеної проблеми, розкрито тенденції розвитку теорії мережевої взаємодії в педагогічних системах. Обґрунтовано процес мережевої взаємодії в організації профільного навчання, що пов‘язаний із раціональним використанням ресурсного потенціалу освітніх структур, рівнем взаємодії закладів, що впливають на варіативність форм організації профільного навчання в середовищі освітнього округу. Автор розглядає мережеву взаємодію як механізм раціонального використання ресурсного потенціалу освітніх структур, їх кооперації та партнерства для спільної підтримки належного рівня якості освіти, розвитку інноваційного потенціалу засобами продукування нових зв‘язків, що розширюють форми надання освітніх послуг. Автором доведено перспективність ідей мережевої взаємодії, що підтверджується результативністю впровадження моделі мережевої організації профільного навчання на прикладі експериментальних шкіл Івано-Франківської області.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.