СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДРУЧНИКАМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- шкільна освіта,
- підручник,
- навчально-методичні матеріали,
- smart-освіта,
- навчальний заклад
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті автор розкрив деякі аспекти проблеми забезпечення підручниками закладів загальної середньої освіти. В контексті нового Закону України «Про освіту», оновлення законодавства в усіх сферах освіти першочерговим завданням є осучаснення змісту освіти та вдосконалення засобів навчання, серед яких підручник залишається важливим носієм змісту освіти. Автор акцентує увагу на тому, що проблеми підручникотворення доцільно розв‘язувати через інтеграцію кращих надбань і творче використання досвіду зарубіжних країн. Значні досягнення в цьому відношенні має освітня система Республіки Корея. Автор аналізує деякі умови і закономірності розвитку шкільної освіти цієї країни та її складової – системи підручникотворення. Здійснений автором порівняльний аналіз систем забезпечення підручниками закладів загальної середньої освіти України та Республіки Корея засвідчує наявність відмінностей і спільних підходів. Автор доходить висновку, що виявлені в процесі дослідження здобутки та проблеми освіти Республіки Корея будуть корисними для творчого використання у вирішенні аналогічних питань в Україні.