№ 19 (2017)
Статті

МОДЕЛЬ ПРОГНОЗУВАННЯ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Д. О. Пузіков
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • Нова українська школа,
  • зміст освіти,
  • підручник,
  • освітньо-педагогічне прогнозування,
  • модель прогнозування

Як цитувати

Пузіков, Д. О. (2017). МОДЕЛЬ ПРОГНОЗУВАННЯ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми сучасного підручника, (19), 274–284. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/291

Анотація

У статті подано розроблену й обґрунтовану автором модель прогнозування підручника для Нової української школи. Обґрунтовано актуальність розроблення методологічного інструментарію прогнозування підручника в контексті реформування системи загальної середньої освіти. Визначено компонентний склад моделі прогнозування підручника для Нової української школи (управлінський, інформаційний, ресурсний, процесуально-діяльнісний, методичний, результативний) і послідовність етапів означеної прогностичної діяльності (підготовчо-програмний, аналітико-діагностувальний, прогнозного фону, базової моделі, пошукового прогнозу, нормативного прогнозу, верифікації та обговорення, результативний, коригувальний).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.