№ 19 (2017)
Статті

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ТИПУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ

О. Я. Савченко
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • міжпредметні зв‘язки,
  • міжпредметні завдання діяльнісного типу,
  • компетентнісний підхід,
  • ключова компетентність уміння вчитися,
  • зміст підручників «Літературне читання»

Як цитувати

Савченко, О. Я. . (2017). МІЖПРЕДМЕТНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ТИПУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ. Проблеми сучасного підручника, (19), 318–328. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/296

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність використання міжпредметних завдань як засобу формування в учнів уміння працювати з підручником, яке є складником ключової компетентності уміння вчитися. Охарактеризовано сутність діяльнісних міжпредметних завдань. На засадах компетентнісного підходу визначено систему міжпредметних завдань, що охоплює мотиваційний, інформаційний і діяльнісний блоки. Розкрито зміст і функції міжпредметних завдань у методичному апараті підручників з літературного читання для 2–4 класів; можливі способи їх використання на інших уроках. Висловлено міркування щодо удосконалення підручників з літературного читання у контексті оновлення державного стандарту початкової загальної освіти. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.