МІЖПРЕДМЕТНІ ЗАВДАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ТИПУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- міжпредметні зв‘язки,
- міжпредметні завдання діяльнісного типу,
- компетентнісний підхід,
- ключова компетентність уміння вчитися,
- зміст підручників «Літературне читання»
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність використання міжпредметних завдань як засобу формування в учнів уміння працювати з підручником, яке є складником ключової компетентності уміння вчитися. Охарактеризовано сутність діяльнісних міжпредметних завдань. На засадах компетентнісного підходу визначено систему міжпредметних завдань, що охоплює мотиваційний, інформаційний і діяльнісний блоки. Розкрито зміст і функції міжпредметних завдань у методичному апараті підручників з літературного читання для 2–4 класів; можливі способи їх використання на інших уроках. Висловлено міркування щодо удосконалення підручників з літературного читання у контексті оновлення державного стандарту початкової загальної освіти.