№ 19 (2017)
Статті

ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ»: МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ

А. М. Тарара
Біографія
І. А. Сушко
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • профільне навчання,
  • технологічна освіта,
  • методи реалізації змісту,
  • науково-технічна творчість,
  • компетентність,
  • професійна орієнтація
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Тарара, А. М. ., & Сушко, І. А. . (2017). ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗА СПЕЦІАЛІЗАЦІЄЮ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ»: МЕТОДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ. Проблеми сучасного підручника, (19), 328–337. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/297

Анотація

У статті визначено ефективні методи реалізації змісту спеціалізації технологічного профілю навчання старшокласників «Науково-технічна творчість», обґрунтовано доцільність їх використання для профільного навчання старшокласників. Розглянуто специфіку методів навчання, їх класифікацію, обґрунтовано доцільність використання тих чи інших методів у конкретних ситуаціях науково-технічної творчості старшокласників. Доведено, що ефективність формування проектно-технологічної компетентності та компетентності старшокласників у науково-технічній творчості значною мірою залежатиме не лише від того, які методи реалізації змісту вибираються, а й від правильного вибору вчителем комплексу методів, їх доцільного поєднання і використання як системи. Розглянуто основні загальнодидактичні, спеціальні та специфічні методи реалізації змісту за спеціалізацією «Науково-технічна творчість». Зроблено висновок, що у процесі профільного навчання технологій у старшій школі варто використовувати у комплексі як загальнодидактичні, так і новітні методи реалізації змісту профільного навчання технологій у старшій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.