Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- електронне видання,
- види виробничо-практичних і навчальних електронних видань,
- електронні освітні ресурси,
- електронний посібник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У представленій статті розглянуто питання створення електронного посібника на прикладі інтегрованого курсу з географії на основі педагогічного досвіду автора і аналізу публікацій у педагогічній пресі України та за кордоном. Розроблено методичні рекомендації планування та реалізації особистісних проектів створення електронних посібників на прикладі інтегрованого курсу з географії. Подано усталені визначення понять і основної термінології: електронне видання, види виробничо-практичних і навчальних електронних видань, електронні освітні ресурси та їх види, тощо. Наведено нормативно-правову документацію, якою рекомендовано користуватися під час підготовки електронних посібників, приклади поетапного створення електронних навчально-методичних комплектів з географії, враховуючи ключові зміни в оновлених навчальних програмах 5–9 класів з географії за результатами обговорення на платформі EdEra та предметних робочих груп на 2017/2018 навчальний рік. Стаття розрахована на вчителів географії та інших педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.