№ 26 (2021)
Статті

ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКА З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ДЛЯ 3-ГО КЛАСУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

Оксана Вашуленко
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • початкова освіта,
  • мовно-літературна галузь,
  • змістові лінії,
  • підручник з літературного читання,
  • читацька компетентність

Як цитувати

Вашуленко, О. (2021). ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКА З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ДЛЯ 3-ГО КЛАСУ В РЕАЛІЗАЦІЇ ВИМОГ ТИПОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ. Проблеми сучасного підручника, (26), 43‐57. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-43‐57

Анотація

У статті актуалізовано проблему розроблення інноваційного навчально-методичного забезпечення для сучасної початкової школи на етапі її реформування. Проаналізовано внесок учених у розвиток теорії і практики українського підручникотворення для початкової школи. Обґрунтовано актуальність створення інноваційних підручників з літературного читання, які б забезпечували формування в молодших школярів читацької, комунікативної та інших ключових компетентностей. Розкрито методичний потенціал нового підручника з літературного читання для 3-го класу щодо реалізації завдань змістових ліній типової освітньої програми. Зроблено висновок, що методичний апарат підручника створено на засадах дитиноцентризму, який висуває на перше місце інтереси, потреби і можливості учнів. Процесуальне виконання завдань створює передумови для розвитку позитивних особистісних якостей дитини-читача. Змістове наповнення, структура і способи презентації дидактичного матеріалу в підручнику з літературного читання для 3-го класу підпорядковуються формуванню в молодших школярів читацької, комунікативної та інших ключових компетентностей. Статтю адресовано викладачам, науковцям, які вивчають проблему створення підручників для початкової школи, викладачам вищих педагогічних закладів освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.