№ 18 (2017)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ ЯК ІСТОРИЧНОГО ДЖЕРЕЛА В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІСТОРІЇ: МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ

П. В. Мороз
Біографія
І. В. Мороз
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • шкільний підручник історії,
  • структура підручника,
  • ілюстративний матеріал,
  • реклама

Як цитувати

Мороз, П. В., & Мороз, І. В. . (2017). ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ ЯК ІСТОРИЧНОГО ДЖЕРЕЛА В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІСТОРІЇ: МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (18), 105–117. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/317

Анотація

Автори статті доводять, що важливою складовою повноцінного дослідницького навчання на уроці історії є ефективне використання різних наочних засобів. Основним джерелом цих видів наочності має бути шкільний підручник. У статті розкрито особливості використання реклами як історичного джерела у шкільному підручнику історії, подано методику роботи з нею на відповідних уроках. Зокрема, автори зазначають, що реклама є цінним історичним джерелом, оскільки містить інформацію про товари, смаки й запити споживачів і опосередковано – про економічний стан країни. У статті зазначається, що її використання в навчальному процесі буде ефективнішим в поєднанні з іншими видами інформації, наприклад статистичними матеріалами, мемуарною та художньою літературою тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.