СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ УМІНЬ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА О. Є. Васьківська, В. І. Кизенко 5-13 PDF
РОЛЬ БІОЛОГО-ЕКОЛОГІЧНОГО МОДУЛЯ ПІДРУЧНИКА «ПРИРОДОЗНАВСТВО-11» У ФОРМУВАННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ О. С. Гринюк 35-39 PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПІДРУЧНИКІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ К. Ж. Гуз 40-45 PDF
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКА У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ І. В. Дідук 45-53 PDF
ВІДПОВІДНІСТЬ ПІДРУЧНИКІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ ДЕРЖАВНОМУ СТАНДАРТУ ОСВІТИ В. Р. Ільченко 53-59 PDF
ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК СКЛАДОВА НАУКОВО- ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ О. Г. Ільченко 59-63 PDF
ТОПОНІМИ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНА СКЛАДОВА СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ М. Г. Криловець, А. В. Топузова 64-70 PDF
ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СЕМИКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ Ю. Б. Малієнко 70-79 PDF
ЕКСПЕРТИЗА ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПІДХІД ВІТЧИЗНЯНИX ТА ЗАРУБІЖНИX ВЧЕНИХ І. О. Маріуц 79-88 PDF
ВІДОБРАЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЛЮДИНИ В АВТОРСЬКИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ Н. Ю. Матяш 88-95 PDF
МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ОКРУЗІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ В. В. Мелешко 95-104 PDF
ВИКОРИСТАННЯ РЕКЛАМИ ЯК ІСТОРИЧНОГО ДЖЕРЕЛА В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ ІСТОРІЇ: МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ П. В. Мороз, І. В. Мороз 105-117 PDF
НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД О. С. Пасічник 126-139 PDF
ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ ШКІЛ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН О. М. Петрук 139-147 PDF
МОЖЛИВОСТІ КУРСУ ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ І. В. Побєдаш 149-154 PDF
РОЛЬ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКІВ, АДРЕСОВАНИХ МОЛОДШИМ ШКОЛЯРАМ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ) І. В. Погонець 154-161 PDF
ПРОБЛЕМИ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Л. М. Попович 171-177 PDF
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ В. Г. Редько 178-191 PDF
АВТОРСЬКА КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ Л. М. Рибалко 192-199 PDF
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ А. М. Тарара 209-218 PDF
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ С. Е. Трубачева 219-225 PDF
ГЕНЕЗА ПІДРУЧНИКІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ УКРАЇНИ В. І. Туташинський, О. В. Куліш 225-231 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО І КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ А. М. Фасоля 231-242 PDF
СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ З ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ В. М. Шевченко 242-249 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ C. М. Шевченко 250-259 PDF
ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКО-ЛІДЕРСЬКИХ ТА ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ Л. М. Шевчук 259-266 PDF
АДАПТАЦІЯ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ О. М. Шпарик 266-274 PDF