Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- раннє навчання іноземних мов,
- молодша школа,
- підручник,
- тенденції розвитку,
- компетентнісний підхід
- конструювання змісту навчання ...Більше
Як цитувати
Пасічник, О. С. . (2017). НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД. Проблеми сучасного підручника, (18), 126–139. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/319
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Автор аналізує вітчизняний та зарубіжний досвід навчання іноземних мов у початковій школі у другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ ст. У статті визначено чинники, що сприяли впровадженню раннього навчання іноземних мов, та охарактеризовано динаміку розвитку методичних поглядів до окресленої проблеми. Значну увагу звернено на особливості добору змісту навчання та його відображення у вітчизняних підручниках з іноземних мов.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.