№ 18 (2017)
Статті

МОЖЛИВОСТІ КУРСУ ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

І. В. Побєдаш
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • програма курсу історії середніх віків,
  • громадянська компетентність,
  • когнітивна,
  • аксіологічна,
  • діяльнісна складові компетентності

Як цитувати

Побєдаш, І. В. (2017). МОЖЛИВОСТІ КУРСУ ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (18), 149–154. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/321

Анотація

У статті розглядаються можливості курсу історії середніх віків у формуванні громадянської компетентності учнів. У змісті програми аналізуються ресурси, які можна використати у формуванні когнітивної, аксіологічної та діяльнісної складових громадянської компетентності. Для формування когнітивної складової виокремлюються та аналізуються громадянознавчі знання про середньовічне суспільство, середньовічні держави, тогочасну політику, права і свободи мешканців тощо. Для формування аксіологічної складової у змісті програми виділяються ресурси, що відображають цінність прав і свобод людини, цінність Бога, цінність свободи і незалежності народів і держав, позитивне ставлення до держави як умови досягнень народів, позитивне ставлення до унікальності Середньовіччя. Із запропонованих програмою умінь використовуються ті, що забезпечують здатність орієнтуватись у суспільно-політичному житті, ідентифікувати різні аспекти громадянського життя за творами культури, мистецтва та іншими джерелами Середньовіччя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.