№ 18 (2017)
Статті

РОЛЬ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКІВ, АДРЕСОВАНИХ МОЛОДШИМ ШКОЛЯРАМ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ)

І. В. Погонець
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • ілюстративний матеріал,
  • початкова школа,
  • роль наочних зображень у структурі навчальної книги

Як цитувати

Погонець, І. В. (2017). РОЛЬ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКІВ, АДРЕСОВАНИХ МОЛОДШИМ ШКОЛЯРАМ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ). Проблеми сучасного підручника, (18), 154–161. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/322

Анотація

У статті розглянуто наукові підходи дослідників другої половини ХХ ст. до проблеми ролі ілюстративного матеріалу у структурі шкільних підручників для початкової ланки освіти. Узагальнено основні функції наочних зображень у навчальній книзі, визначені вітчизняними та зарубіжними вченими; акцентовано увагу на особливостях сприйняття зображення у підручнику дітьми різного віку; розкрито можливості ілюстративного матеріалу як особливого засобу розуміння та засвоєння молодшими школярами навчального матеріалу підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.