Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- етапи підручникотворення,
- трудове навчання,
- технології,
- концепція підручника
Як цитувати
Туташинський, В. І. ., & Куліш, О. В. . (2017). ГЕНЕЗА ПІДРУЧНИКІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ УКРАЇНИ. Проблеми сучасного підручника, (18), 225–231. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/330
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано процес підручникотворення з трудового навчання і технологій для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розкриваються основні етапи створення підручників і навчальних посібників з трудового навчання, особливості проектування змісту, структури, методичного апарату сучасного підручника для технологічної освіти учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.