Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- реформування системи освіти,
- шкільні підручники,
- діти з порушеннями слуху,
- предметно-практичне навчання,
- модернізація змісту освіти
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті автор характеризує концептуальні основи та особливості побудови підручників з предметно-практичного навчання для глухих дітей. Розглянуто актуальні проблеми проектування шкільного підручника і обґрунтовано вимоги до побудови тексту і методичного апарату у контексті освітньої реформи. Автор зазначає, що шкільні підручники відіграють важливу роль у навчально-виховному процесі та є одним з основних засобів передачі знань. У них викладаються основи знань відповідно до освітніх стандартів і програм. Підручник є важливим засобом самовдосконалення учнів, формування їх картини світу. Важливе місце в початковій ланці навчання дітей з порушеннями слуху займає підручник з предметно-практичного навчання, яке є першим етапом трудового навчання. Також автор наголошує на основних проблемах сучасних підручників та шляхах їх вирішення.