№ 18 (2017)
Статті

СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ З ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ

В. М. Шевченко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • реформування системи освіти,
  • шкільні підручники,
  • діти з порушеннями слуху,
  • предметно-практичне навчання,
  • модернізація змісту освіти

Як цитувати

Шевченко, В. М. . (2017). СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ З ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ. Проблеми сучасного підручника, (18), 242–249. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/332

Анотація

У статті автор характеризує концептуальні основи та особливості побудови підручників з предметно-практичного навчання для глухих дітей. Розглянуто актуальні проблеми проектування шкільного підручника і обґрунтовано вимоги до побудови тексту і методичного апарату у контексті освітньої реформи. Автор зазначає, що шкільні підручники відіграють важливу роль у навчально-виховному процесі та є одним з основних засобів передачі знань. У них викладаються основи знань відповідно до освітніх стандартів і програм. Підручник є важливим засобом самовдосконалення учнів, формування їх картини світу. Важливе місце в початковій ланці навчання дітей з порушеннями слуху займає підручник з предметно-практичного навчання, яке є першим етапом трудового навчання. Також автор наголошує на основних проблемах сучасних підручників та шляхах їх вирішення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.