№ 18 (2017)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ

C. М. Шевченко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • підручники,
  • рідна мова,
  • розвиток,
  • навчальні плани,
  • школи національних меншин

Як цитувати

Шевченко C. М. . (2017). ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. Проблеми сучасного підручника, (18), 250–259. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/333

Анотація

У статті проаналізовано організацію навчального процесу у школах національних меншин в умовах незалежної України (1991–2010); установлено, що в досліджуваний період відроджувалася система освіти національних меншин; з’ясовано, що в ході реалізації урядової політики освіта національних меншин декларувалася на рівності здобуття знань, умінь і навичок, гарантуванні вільного розвитку національних мов і культур; забезпеченні потреб етнічних меншин навчальною, зокрема підручниками, посібниками, додатковою та методичною літературою мовами національних меншин; показано, що відбулися значні зміни в освіті національних меншин, а отже, стала звертатись особлива увага на тлумачення певних історичних подій для представників інших етносів України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.