Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- диференційоване навчання,
- підручникотворення,
- середня шкільна освіта,
- США
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Стаття розкриває засадничі положення американських вчених щодо проблеми диференціації навчання та її забезпечення в системі середньої шкільної освіти США. Визначено, що диференціація навчання досягається шляхом забезпечення кожного учня навантаженням, відповідно до його індивідуальних можливостей та врахування психологічних особливостей сприйняття навчального матеріалу. З’ясовано, що суттєвою особливістю технології диференціації навчання є її зв'язок з навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу, а провідна роль в реалізації диференційованого підходу належить підручнику. Виокремлено основні вимоги до створення сучасного американського підручника, адаптованого до диференційованого процесу навчання.