№ 18 (2017)
Статті

АДАПТАЦІЯ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

О. М. Шпарик
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • диференційоване навчання,
  • підручникотворення,
  • середня шкільна освіта,
  • США

Як цитувати

Шпарик, О. М. . (2017). АДАПТАЦІЯ СУЧАСНОГО АМЕРИКАНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА В УМОВАХ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (18), 266–274. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/335

Анотація

Стаття розкриває засадничі положення американських вчених щодо проблеми диференціації навчання та її забезпечення в системі середньої шкільної освіти США. Визначено, що диференціація навчання досягається шляхом забезпечення кожного учня навантаженням, відповідно до його індивідуальних можливостей та врахування психологічних особливостей сприйняття навчального матеріалу. З’ясовано, що суттєвою особливістю технології диференціації навчання є її зв'язок з навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу, а провідна роль в реалізації диференційованого підходу належить підручнику. Виокремлено основні вимоги до створення сучасного американського підручника, адаптованого до диференційованого процесу навчання. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.