ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ “РИТМІКА” ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- корекційний розвиток,
- школярі з особливими освітніми потребами,
- навчальна програма,
- корекційно-розвивальна спрямованість
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті йдеться про вдосконалення якості навчальних програм як основних носіїв змісту освіти, посилення їх корекційно озвивальної спрямованості. Виділено та описано змістовий, діяльнісний, корекційно-розвивальний компоненти предмета “Ритміка”. Описано зміст навчального матеріалу корекційно-розвиткової програми. Охарактеризовано корекційно-розвивальний компонент, що охоплює всі змістові лінії предмету “Ритміка”. Окреслено зміст та структурування програми. Висвітлюються освітні та корекційно-розвивальні завдання курсу, дається характеристика його змістових ліній. Надано характеристику змісту програми, яка має чітко визначену структуру. Проаналізовано корекційно-розвивальну складову змісту осві ти та очікувані результати корекційно-розвивального впливу на пізнавальну сферу учнів із ЗПР. Детально описані напрями корекційно-розвивальної роботи, яку необхідно здійснювати на матеріалі теми, що вивчається, і яка охоплює процеси пізнавальної діяльності (сприймання, пам’яті, мислення), мовленнєвої діяльності та корекційний розвиток особистості.