№ 17 (2016)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ “РИТМІКА” ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

О. О. Бабяк
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • корекційний розвиток,
  • школярі з особливими освітніми потребами,
  • навчальна програма,
  • корекційно-розвивальна спрямованість

Як цитувати

Бабяк, О. О. . (2016). ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ “РИТМІКА” ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Проблеми сучасного підручника, (17), 16–23. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/340

Анотація

У статті йдеться про вдосконалення якості навчальних програм як основних носіїв змісту освіти, посилення їх корекційно озвивальної спрямованості. Виділено та описано змістовий, діяльнісний, корекційно-розвивальний компоненти предмета “Ритміка”. Описано зміст навчального матеріалу корекційно-розвиткової програми. Охарактеризовано корекційно-розвивальний компонент, що охоплює всі змістові лінії предмету “Ритміка”. Окреслено зміст та структурування програми. Висвітлюються освітні та корекційно-розвивальні завдання курсу, дається характеристика його змістових ліній. Надано характеристику змісту програми, яка має чітко визначену структуру. Проаналізовано корекційно-розвивальну складову змісту осві ти та очікувані результати корекційно-розвивального впливу на пізнавальну сферу учнів із ЗПР. Детально описані напрями корекційно-розвивальної роботи, яку необхідно здійснювати на матеріалі теми, що вивчається, і яка охоплює процеси пізнавальної діяльності (сприймання, пам’яті, мислення), мовленнєвої діяльності та корекційний розвиток особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.