Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- досвід Литовської республіки,
- підручник з математики,
- навчальний комплект,
- навчальна програма з математики,
- реалізація компетентнісного та аксіологічного підходів
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті подано коротку характеристику навчального комплекту з математики, який використовується у сучасних школах Литви. Встановлено, що комплекти різних авторських колективів містять такі видання: підручник, збірник задач, робочий зошит, методичний посібник для вчителя тощо. Здійснено аналіз кожної структурної одиниці комплекту та описано їх місце у навчальному процесі. Розкрито значення окремих складових для набуття необхідних компетентностей. Акцентується увага на практичній та аксіологічній складових навчального комплекту з математики. Розглянуто особливості реалізації у підручниках вимог навчальної програми з математики стосовно деяких тем. Зроблено висновок про доцільність використання зарубіжного досвіду (авторів і видавців підручників Литовської республіки) для створення сучасних підручників з математики в Україні.