№ 17 (2016)
Статті

CУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ З МАТЕМАТИКИ В ЛИТОВСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ

Д. В. Васильєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • досвід Литовської республіки,
  • підручник з математики,
  • навчальний комплект,
  • навчальна програма з математики,
  • реалізація компетентнісного та аксіологічного підходів

Як цитувати

Васильєва, Д. В. . (2016). CУЧАСНІ ПІДРУЧНИКИ З МАТЕМАТИКИ В ЛИТОВСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ. Проблеми сучасного підручника, (17), 40–50. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/343

Анотація

У статті подано коротку характеристику навчального комплекту з математики, який використовується у сучасних школах Литви. Встановлено, що комплекти різних авторських колективів містять такі видання: підручник, збірник задач, робочий зошит, методичний посібник для вчителя тощо. Здійснено аналіз кожної структурної одиниці комплекту та описано їх місце у навчальному процесі. Розкрито значення окремих складових для набуття необхідних компетентностей. Акцентується увага на практичній та аксіологічній складових навчального комплекту з математики. Розглянуто особливості реалізації у підручниках вимог навчальної програми з математики стосовно деяких тем. Зроблено висновок про доцільність використання зарубіжного досвіду (авторів і видавців підручників Литовської республіки) для створення сучасних підручників з математики в Україні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.