№ 17 (2016)
Статті

ТЕСТИ ЯК ПОЛІФУНКЦІЙНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ

Г. О. Васьківська
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • навчальна книга,
  • тест,
  • тестування,
  • оцінювання,
  • якість знань,
  • навчальні досягнення,
  • зміст освіти
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васьківська, Г. О. . (2016). ТЕСТИ ЯК ПОЛІФУНКЦІЙНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ. Проблеми сучасного підручника, (17), 50–60. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/344

Анотація

У статті автор характеризує тести як поліфункційний дидактичний інструментарій навчальної книги, як засіб навчання та визначення рівня навченості та навчальних досягнень, як метод контролю здобутих знань і виявлення сформованих умінь та навичок, а також рівня інтелектуального розвитку особистості. Обґрунтовано переваги методу тестування у процесі оцінювання навчальних досягнень; проаналізовано види тестів та умови їх застосування. Тести як засіб вимірювання знань автор використала у процесі формування змісту посібника з метакурсу “Людинознавство”. Структура цієї навчальної книги така, що дає змогу навчати і контролювати засвоєння знань про людину. Зміст тестів викликає рефлексію, що спонукає до активнішого формування ціннісних орієнтацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.