Статті
ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- предметна географічна компетентність учнів,
- підручник географії,
- структурні компоненти й елементи підручника,
- географічні знання,
- уміння й навички
- досвід творчої діяльності,
- емоційно-ціннісне ставлення до довкілля й людської діяльності,
- географічне бачення світу ...Більше
Як цитувати
Вішнікіна, Л. П., & Топузов, О. М. . (2016). ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (17), 60–69. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/345
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано провідні засади проектування підручника географії, спрямованого на формування предметної географічної компетентності учнів. Визначено структурні компоненти й елементи підручника та проаналізовано можливості їх для розвитку окремих предметних компетентностей учнів: географічних знань, вмінь і навичок, досвіду творчої діяльності, емоційно-ціннісного ставлення до довкілля й людської діяльності в ньому й географічного бачення світу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.