№ 17 (2016)
Статті

ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Л. П. Вішнікіна
Біографія
О. М. Топузов
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • предметна географічна компетентність учнів,
  • підручник географії,
  • структурні компоненти й елементи підручника,
  • географічні знання,
  • уміння й навички,
  • досвід творчої діяльності,
  • емоційно-ціннісне ставлення до довкілля й людської діяльності,
  • географічне бачення світу
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Вішнікіна, Л. П., & Топузов, О. М. . (2016). ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (17), 60–69. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/345

Анотація

У статті обґрунтовано провідні засади проектування підручника географії, спрямованого на формування предметної географічної компетентності учнів. Визначено структурні компоненти й елементи підручника та проаналізовано можливості їх для розвитку окремих предметних компетентностей учнів: географічних знань, вмінь і навичок, досвіду творчої діяльності, емоційно-ціннісного ставлення до довкілля й людської діяльності в ньому й географічного бачення світу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.