№ 16 (2016)
Статті

БАГАТОРІВНЕВІ ПОНЯТТЯ – БАЗОВІ СКЛАДОВІ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТЕОРЕМИ ПІФАГОРА)

Г. В. Жабєєв
Біографія
П. В. Жабєєв
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • навчальна програма,
  • інтерпретація,
  • багаторівневі поняття,
  • теорема Піфагора,
  • пряме, обернене, протилежне, індивідуально-рівневі формулювання

Як цитувати

Жабєєв, Г. В., & Жабєєв, П. В. . (2016). БАГАТОРІВНЕВІ ПОНЯТТЯ – БАЗОВІ СКЛАДОВІ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТЕОРЕМИ ПІФАГОРА). Проблеми сучасного підручника, (16), 118–135. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/351

Анотація

У статті розглядається приклад створення багаторівневих понять, наскрізне застосування яких у навчально-виховному процесі є однією з запорук успішної реалізації українського варіанту концепції “Школа майбутнього”. Обґрунтовується доцільність застосування багаторівневих понять, кожне з яких має принаймні п’ять рівнів складності. Прикладом для створення багаторівневого поняття обрано теорему Піфагора. Її пряме, обернене та протилежне формулювання є базою для традиційних формулювань, які повністю або частково трансформують структуру, об’єм і зміст відповідного вихідного формулювання; маєвтичних формулювань, які створені за допомогою вчителя; емерджентних формулювань, які створені учнем як інсайт-означення і адекватно відображають рівень знань і компетентності їх автора.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.