КОМПЕТЕНТНІСНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ КОМПЛЕКСІВ ВПРАВ І ЗАВДАНЬ У ЗМІСТІ ПОСІБНИКА ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “ЗАВІТАЙТЕ ДО УКРАЇНИ” І. В. Алєксєєнко 6-16 PDF
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ПРАКТИЧНА ЗОРІЄНТОВАНІСТЬ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ О. В. Барановська 17-26 PDF
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ” ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ Н. П. Басай 26-38 PDF
ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ГЕОМОРФОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ ГЕОГРАФІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ В. П. Булгаков 38-45 PDF
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ З АЗЕРБАЙДЖАНСЬКОЇ МОВИ А. Х. Гаджиєв 59-69 PDF
ШКІЛЬНИЙ ПІДРУЧНИК З ПРИРОДОЗНАВСТВА ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ ТА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ О. С. Гринюк 92-99 PDF
ПІДРУЧНИК “ПРИРОДОЗНАВСТВО” ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ К. Ж. Гуз 99-109 PDF
СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З БЕЗПЕКИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ С. А. Дикань, О. А. Кодак, Л. І. Маніна 109-118 PDF
БАГАТОРІВНЕВІ ПОНЯТТЯ – БАЗОВІ СКЛАДОВІ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (НА ПРИКЛАДІ ТЕОРЕМИ ПІФАГОРА) Г. В. Жабєєв, П. В. Жабєєв 118-135 PDF
ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА Н. М. Жидкова 135-148 PDF
ПРИРОДНИЧОНАУКОВА КАРТИНА СВІТУ У МОДУЛЬНО-ЗАЛІКОВІЙ СИСТЕМІ ПІДРУЧНИКА “ПРИРОДОЗНАВСТВО-11” В. Р. Ільченко 178-184 PDF
ПІДРУЧНИКИ З ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ ЯК СКЛАДОВА ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА О. Г. Ільченко 185-192 PDF
АНАЛІЗ ЧИННИХ ПІДРУЧНИКІВ З ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ 9 КЛАСУ НА ПРЕДМЕТ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ О. М. Лучнікова 193-202 PDF
ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ Ю. Б. Малієнко 203-212 PDF
СИСТЕМА ЗАВДАНЬ У ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ Н. Ю. Матяш 212-223 PDF
ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ П.В. Мороз, І.В. Мороз 223-236 PDF
МОТИВАЦІЙНА ФУНКЦІЯ ЯК РУШІЙНА СИЛА МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДРУЧНИКА З ГЕОГРАФІЇ ЯК ФОРМАТУ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В. О. Надтока 237-249 PDF
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КУРСУ “УКРАЇНА У СВІТІ: ПРИРОДА, НАСЕЛЕННЯ” Т. Г. Назаренко, О. П. Кравчук 258-267 PDF
ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У СТРУКТУРІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ М. Е. Ніщенко 268-277 PDF
СУТНІСТЬ І СПЕЦИФІКА ФЕНОМЕНІВ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОГО І ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ У ПІДРУЧНИКУ ДЛЯ КЕРІВНИКА О. М. Онаць 277-290 PDF
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БАГАТОМОВНОСТІ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ ШКОЛЯРІВ О. О. Першукова 304-318 PDF
МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (на прикладі підручника О. І. Пометун, П. В. Мороза, Ю. Б. Малієнко “Всесвітня історія. Історія України”, 6 клас) І. В. Побєдаш 319-328 PDF
ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ ПІДРУЧНИКІВ ГЕОГРАФІЇ УКРАЇНИ З МЕТОЮ ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ТА В ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Н. Г. Побидайло 329-338 PDF
МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ГЕОГРАФІЇ У ФОРМУВАННІ ПОШУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ Л. А. Покась 339-348 PDF
ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМАТИКИ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ” ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ Т. К. Полонська 349-360 PDF
ФУНКЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У ЗМІСТІ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ: КОМПЕТЕНТНІСНА ПАРАДИГМА В. Г. Редько, О. В. Басай 360-373 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА З ПРАВОЗНАВСТВА ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ Л. Т. Рябовол 373-384 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Н. Л. Семенів 384-392 PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНСТРУЮВАННЯ ПІДРУЧНИКА З БІОЛОГІЇ ДЛЯ СТАРШОЇ ШКОЛИ А. В. Степанюк, В. В. Грубінко 393-403 PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ А. М. Тарара 403-414 PDF
ПІДРУЧНИК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ А. І. Терещук 415-423 PDF
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ С. Е. Трубачева 424-432 PDF
РОЛЬ ІНТЕРНЕТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ШКІЛ АЗЕРБАЙДЖАНУ А. І. Хасрет 433-444 PDF
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКІЛ: ПІДХОДИ, КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ І. Л. Шевлякова-Борзенко 454-472 PDF
ВПРАВИ І ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ Л. М. Шевчук 473-481 PDF
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ГЕОГРАФІЇ У РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ Л. В. Шкель 481-487 PDF