№ 17 (2016)
Статті

ЛЕКСИЧНА І ФРАЗЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПРОВІДНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

М. М. Греб
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • учитель початкових класів,
  • професійна компетентність,
  • комунікативна компетентність,
  • лексична компетентність,
  • фразеологічна компетентність

Як цитувати

Греб, М. М. (2016). ЛЕКСИЧНА І ФРАЗЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПРОВІДНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Проблеми сучасного підручника, (17), 91–101. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/354

Анотація

У статті на основі студіювання різних підходів до розуміння дефініцій “компетенція”, “компетентність”, “професійна компетентність учителя початкових класів”, “комунікативна компетентність”, уточнено сутність і визначено своєрідність кожного з них. Аналіз і синтез наукових праць дав змогу авторові сформулювати визначення понять “лексична компетентність майбутніх учителів початкових класів” і “фразеологічна компетентність майбутніх учителів початкових класів” як визначальних детермінант лінгводидактичної підготовки вчителів початкових класів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.