ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ДІЄСЛОВО В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- тяжкі порушення мовлення,
- дієслово,
- предикат,
- українська мова,
- психолінгвістика
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовано важливість розробки навчально-методичного забезпечення формування знань про дієслово в молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення та розглянуто підґрунтя його створення. Висвітлюється необхідність врахування психолінгвістичного підходу, що передбачає дослідження готовності всіх психічних процесів до вивчення та переходу на лінгвістичний (теоретичний) рівень засвоєння дієслова. Розкрито значення та важливість вивчення дієслова молодшими школярами із ТПМ у тісному взаємозв’язку із суміжними розділами про мову: морфологією, синтаксисом, орфографією, фонологією, лексикою, стилістикою, словотвором.