№ 17 (2016)
Статті

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОНЯТТЯ РОЗДІЛУ “ЕЛЕКТРОДИНАМІКА” В ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ

Д. О. Засєкін
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • методологічні знання,
  • компетентність,
  • підручник

Як цитувати

Засєкін, Д. О. . (2016). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОНЯТТЯ РОЗДІЛУ “ЕЛЕКТРОДИНАМІКА” В ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 131–142. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/358

Анотація

У статті розглядаються принципи побудови структури та добору змісту розділу “Електродинаміка” з метою розкриття його методологічних понять в підручнику фізики профільного рівня. Необхідність формування методологічних знань учнів є важливою ланкою у системі формування предметної та науково-природничої (як ключової) компетентностей учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.