Статті
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- методологічні знання,
- компетентність,
- підручник
Як цитувати
Засєкін, Д. О. . (2016). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОНЯТТЯ РОЗДІЛУ “ЕЛЕКТРОДИНАМІКА” В ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 131–142. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/358
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються принципи побудови структури та добору змісту розділу “Електродинаміка” з метою розкриття його методологічних понять в підручнику фізики профільного рівня. Необхідність формування методологічних знань учнів є важливою ланкою у системі формування предметної та науково-природничої (як ключової) компетентностей учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.