Статті
КРАЇНОЗНАВЧІ ПОНЯТТЯ В ПІДРУЧНИКАХ З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- шкільна географія,
- географія України,
- країнознавчі поняття,
- шкільні підручники,
- предметна компетентність
- методика роботи з підручником ...Більше
Як цитувати
Назаренко, Т. Г. . (2016). КРАЇНОЗНАВЧІ ПОНЯТТЯ В ПІДРУЧНИКАХ З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Проблеми сучасного підручника, (17), 267–279. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/371
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються особливості формування предметної компетентності в учнів засобом країнознавчих понять, що представлені в підручниках з географії. Проаналізовано чинні підручники з географії на предмет висвітлення в їх текстах країнознавчих понять. Наведено приклади, де запропоновано власне бачення проблеми введення країнознавчих понять в текст підручника, що допомагає формувати предметну компетентність в учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.