№ 17 (2016)
Статті

КРАЇНОЗНАВЧІ ПОНЯТТЯ В ПІДРУЧНИКАХ З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Т. Г. Назаренко
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • шкільна географія,
  • географія України,
  • країнознавчі поняття,
  • шкільні підручники,
  • предметна компетентність,
  • методика роботи з підручником
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Назаренко, Т. Г. . (2016). КРАЇНОЗНАВЧІ ПОНЯТТЯ В ПІДРУЧНИКАХ З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Проблеми сучасного підручника, (17), 267–279. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/371

Анотація

У статті розглядаються особливості формування предметної компетентності в учнів засобом країнознавчих понять, що представлені в підручниках з географії. Проаналізовано чинні підручники з географії на предмет висвітлення в їх текстах країнознавчих понять. Наведено приклади, де запропоновано власне бачення проблеми введення країнознавчих понять в текст підручника, що допомагає формувати предметну компетентність в учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.