№ 17 (2016)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКТУ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ

М. І. Піддячий
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • здібності,
  • компетентність,
  • продуктивність,
  • розвиток,
  • самовиховання,
  • самореалізація,
  • свідомість,
  • соціалізація
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Піддячий, М. І. . (2016). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКТУ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (17), 357–367. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/378

Анотація

У статті обґрунтовано: допрофесійну складову навчально-виховного комплекту учнів з метою виконання соціального замовлення – підготовки особистості конкурентоспроможної на ринку праці в умовах швидкозмінного середовища глобалізованого життєвого простору; розроблення, реалізацію і корегування стратегії допрофесійної підготовки в інтересах особистості, суспільства та держави у вимірі підготовки до життя та продуктивної праці; необхідність вирішення проблеми загальної трудової підготовки (політех-нічного і профорієнтаційного характеру) учнів. Акцентовано увагу на розробленні змісту освіти з метою активізації пізнавальної та творчої діяльності, спрямованої на: формування стійких орієнтацій на трудовий спосіб життя та морально-психологічну і практичну готовність до праці; виховання загальної трудової культури; розвиток творчих здібностей, інтелектуальних і психофізіологічних якостей тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.