№ 17 (2016)
Статті

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДРУЧНИКА З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Ю. В. Рібцун
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • першокласники з тяжкими порушеннями мовлення,
  • підручник з образотворчого мистецтва,
  • корекційно-розвивальна спрямованість

Як цитувати

Рібцун, Ю. В. . (2016). КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДРУЧНИКА З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми сучасного підручника, (17), 412–419. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/383

Анотація

статті висвітлено актуальність створення підручника “Образотворче мистецтво” для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), розробленого відповідно до авторської концепції художньо-мовленнєвого розвитку, навчання та виховання учнів із ТПМ і навчальної програми “Образотворче мистецтво” (1 клас); розкрито його корекційно-розвивальну спрямованість на прикладі змістового наповнення уроків у мотиваційно-cтимулюючій, інформаційно-оптимізуючій, інформаційно-закріплюючій та практично-операційній частинах шляхом компенсації мовленнєвих порушень за рахунок активізації зорового, тактильного, рухового та слухового аналізаторів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.