Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- першокласники з тяжкими порушеннями мовлення,
- підручник з образотворчого мистецтва,
- корекційно-розвивальна спрямованість
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
статті висвітлено актуальність створення підручника “Образотворче мистецтво” для першого класу загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), розробленого відповідно до авторської концепції художньо-мовленнєвого розвитку, навчання та виховання учнів із ТПМ і навчальної програми “Образотворче мистецтво” (1 клас); розкрито його корекційно-розвивальну спрямованість на прикладі змістового наповнення уроків у мотиваційно-cтимулюючій, інформаційно-оптимізуючій, інформаційно-закріплюючій та практично-операційній частинах шляхом компенсації мовленнєвих порушень за рахунок активізації зорового, тактильного, рухового та слухового аналізаторів.