№ 17 (2016)
Статті

ПРОЦЕС ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ З ЧИТАННЯ (ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ) В УМОВАХ ДЕРЖАВНОГО СУВЕРЕНІТЕТУ УКРАЇНИ

О. Я. Савченко
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • етапи підручникотворення,
  • літературне читання,
  • дидактико-методичні орієнтири аналізу підручників

Як цитувати

Савченко, О. Я. . (2016). ПРОЦЕС ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ З ЧИТАННЯ (ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ) В УМОВАХ ДЕРЖАВНОГО СУВЕРЕНІТЕТУ УКРАЇНИ. Проблеми сучасного підручника, (17), 419–433. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/384

Анотація

У статті проаналізовано процес підручникотворення з предмета читання (літературне читання) упродовж зазначеного періоду; обґрунтовано чотири етапи, які розмежовано відповідно до змін, які відбувалися у законодавчо-нормативній базі функціонування початкової освіти та цілях і завданнях освітньої галузі державного стандарту “Мови і літератури”. Розкрито теоретичні засади підручників, створених різними авторами, запропоновано дидактико-методичні орієнтири аналізу рукописів підручників з літературного читання, який охоплює складники: концептуальні засади, відповідність змісту вимогам програми; процесуальний компонент, апарат орієнтування в змісті підручника; реалізація ілюстративної функції; можливості підручника у підготовці учнів до вивчення української літератури в основній школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.