Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- підручник,
- діти з глибокими порушеннями зору,
- незрячі учні,
- шрифт Брайля,
- тифлопедагог
- адаптація,
- редагування ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкривається поняття “підручник для незрячих дітей”, обґрунтовуються вимоги до його побудови та друкування рельєфно-крапковим шрифтом Брайля, з’ясовуються основні особливості адаптації навчального матеріалу до можливостей сприймання учнів з глибокими порушеннями зору. Викладена нижче інформація прислужиться як фахівцям-ифлопедагогам, які безпосередньо здійснюють адаптацію підручників до можливостей незрячих учнів, так і видавцям навчальної літератури, які забезпечують друкування підручників, зокрема і шрифтом Брайля, а також авторам підручників для загальноосвітніх шкіл, які зможуть враховувати зазначені особливості, чим полегшать роботу з адаптації навчального матеріалу для дітей з глибокими порушеннями зору.