№ 17 (2016)
Статті

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-СУСПІЛЬСТВОЗНАВЦЯ

А. М. Старєва
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • предметно-методична компетентність,
  • майбутній учитель,
  • суспільствознавчі дисципліни

Як цитувати

Старєва, А. М. . (2016). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-СУСПІЛЬСТВОЗНАВЦЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 466–475. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/388

Анотація

Автор вдається до спроби обґрунтувати організаційно-педагогічні умови як структурну матрицю моделі формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя-суспільствознавця. Цілемотиваційні умови спонукають до виділення провідних ідей, цінностей, мотивів компетентнісного навчання на рівні ОПП та ОКХ бакалаврів/магістрів та навчальних дисциплін. До змістових умов належить чітке формулювання предметної компетенції з вибором відповідної методики її формування; інтеграція предметних і методичних дисциплін; узгодження навчального контенту методичних дисциплін; оновлення змісту навчальних занять. Організаційно-проективні умови продукують зміни до навчального плану, робочого навчального плану, навчальних програм; створення навчально-методичного комплексу методичних дисциплін із урахуванням компетентнісної моделі випускника; вироблення критеріїв визначення рівня предметно-методичної компетентності; організацію предметно-методичного середовища майбутнього вчителя на основі кластерного підходу. Методичні умови зумовлюють упровадження інноваційних методик навчання студентів; використання потенціалу ІТ-технологій у самостійній роботі студентів; розробку діагностики та контрольно-оцінкові дії з подальшою рефлексією.
Organizational and pedagogical conditions author includes four groups: whole-motivation, content, organizational and methodological projective. Terms provide integration and generalization of theoretical subject and methodological competencies students. Competencies acquired generalization in teaching the course “Theory and methods of teaching social and political subjects.” Students form a substantive and methodological capacity in the production of pedagogical practice. The article occupies a special place the contents of educational-methodical complex of disciplines teaching competency model considering graduate. Results of the study showed that model of subject-methodical competence of future teachers of social sciences is effective if implement these organizational and pedagogical conditions.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.