№ 17 (2016)
Статті

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБЛЕННЯ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Л. І. Трофименко
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • вивчення української мови,
  • підручник з української мови,
  • діти молодшого шкільного віку,
  • тяжкі порушення мовлення

Як цитувати

Трофименко, Л. І. . (2016). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБЛЕННЯ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Проблеми сучасного підручника, (17), 475–484. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/389

Анотація

У статті піднімається важливе питання створення підручників з навчальних предметів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, зокрема підручника з української мови для молодших школярів, в якому було б враховано специфіку мовленнєвих порушень, представлено диференціальні завдання, вправи, спрямовані на подолання специфічних проявів усного та писемного мовлення. Висвітлено науково-теоретичні, методичні основи та сучасні підходи до розробки змісту підручника “Українська мова” для учнів 2–4 класів загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення; охарактеризовано труднощі у засвоєнні української мови; представлено аналіз стану вирішення проблеми підручникотворення у вітчизняній спеціальній педагогіці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.