Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- учні,
- знижений зір,
- навчальна література,
- вимоги.,
- друк
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються вимоги до друкованої навчальної літератури для учнів, які мають знижений зір. Визначаються особливості сприймання друкованих матеріалів слабозорими учнями залежно від складності порушення та наявності залишкового зору, зокрема гостроти та полів зору, контрастної чутливості, кольоросприймання, кольоророзрізнення тощо. Виокремлено проблеми, з якими стикається зазначена категорія дітей під час роботи з підручниками, книгами, навчальним ілюстративним матеріалом тощо. Надаються рекомендації щодо виготовлення друкованої навчальної літератури для дітей зі зниженим зором, а саме: вимоги до оформлення таблиць, схем, малюнків, зображень, розміщення та форматування тексту, розміру шрифту тощо.