ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКУМІВ (КОЛЕДЖІВ) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ ТА АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- мотивація,
- технологія,
- самостійна робота,
- лінійна алгебра,
- компетентність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті надано результати дослідження проблеми мотивації навчання студентів другого курсу технікуму комп’ютерних спеціальностей, запропоновано і теоретично обґрунтовано доцільність поєднання проектної технології та інформаційно-комунікаційних технологій навчання лінійної алгебри та аналітичної геометрії під час організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації напряму підготовки “Програмна інженерія”; удосконалено підходи до формування професійної компетентності майбутніх програмістів; форми та засоби їх самостійної роботи. На прикладі власного досвіду автора розглянуто факти позитивного впливу педагогічної інновації на результати навчальної діяльності студентів технікуму.