№ 17 (2016)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКУМІВ (КОЛЕДЖІВ) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ ТА АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

Л. Д. Харламова
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • мотивація,
  • технологія,
  • самостійна робота,
  • лінійна алгебра,
  • компетентність

Як цитувати

Харламова, Л. Д. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКУМІВ (КОЛЕДЖІВ) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ ТА АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Проблеми сучасного підручника, (17), 493–501. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/391

Анотація

У статті надано результати дослідження проблеми мотивації навчання студентів другого курсу технікуму комп’ютерних спеціальностей, запропоновано і теоретично обґрунтовано доцільність поєднання проектної технології та інформаційно-комунікаційних технологій навчання лінійної алгебри та аналітичної геометрії під час організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації напряму підготовки “Програмна інженерія”; удосконалено підходи до формування професійної компетентності майбутніх програмістів; форми та засоби їх самостійної роботи. На прикладі власного досвіду автора розглянуто факти позитивного впливу педагогічної інновації на результати навчальної діяльності студентів технікуму.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.