№ 17 (2016)
Статті

ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ПІДГОТОВЧОГО КЛАСУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ

О. В. Чеботарьова
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • зміст,
  • підручник з трудового навчання,
  • розумово відсталі школярі,
  • методика трудового навчання,
  • технології

Як цитувати

Чеботарьова, О. В. . (2016). ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ПІДГОТОВЧОГО КЛАСУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ. Проблеми сучасного підручника, (17), 512–519. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/393

Анотація

Стаття присвячена висвітленню особливостей розроблення структури, змісту і методичного апарату підручника “Трудове навчання” для підготовчого класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю на засадах особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів до навчання. Розглядається значення підручника з трудового навчання для отримання основ технологічної підготовки та формування самостійної трудової та побутової діяльності школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.