Статті
ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ПІДГОТОВЧОГО КЛАСУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ
Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- зміст,
- підручник з трудового навчання,
- розумово відсталі школярі,
- методика трудового навчання,
- технології
Як цитувати
Чеботарьова, О. В. . (2016). ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ПІДГОТОВЧОГО КЛАСУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ. Проблеми сучасного підручника, (17), 512–519. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/393
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Стаття присвячена висвітленню особливостей розроблення структури, змісту і методичного апарату підручника “Трудове навчання” для підготовчого класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю на засадах особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів до навчання. Розглядається значення підручника з трудового навчання для отримання основ технологічної підготовки та формування самостійної трудової та побутової діяльності школярів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.